2015. július 27., hétfő

Hogy csináljunk ombre ajkakat

Ahogy van ombre haj, vagy köröm, úgy ezt a hatást a szánkon is könnyedén elérhetjük. Én első sorban azért szeretem ezt a módszert, mert nagyon természetes hatása van, és akár, mint egy optikai illúzió nagyobbnak, dúsabbnak tűnhet tőle a szánk. Egyáltalán nem kerül több időbe, mint egy átlagos rúzsozás.

Először is válasszunk ki egy olyan szájkontúr ceruzát, vagy rúzst, amit alapszínként szeretnénk használni.


Következő lépésként jöhet az árnyalás:

A szélekre vigyünk fel 1-2 árnyalattal sötétebb színt, a közepére pedig egy jóval világosabb színt, ami lehet egy világos színű szájkontúr ceruza, vagy akár korrektor is, de én itt egy fehér szemceruzát használtam, úgy gondoltam, ez legalább mutat is majd valahogy a képeken.

Végső lépés pedig csak annyi, hogy ezeket az éles vonalakat eldolgozzuk az ujjunkkal. Ennyi, nem nagy ördöngösség és el is készül pár perc alatt. Ez a végeredmény, hasonlítsátok össze az első képpel, mennyivel szebb, természetesebb.

Barackos alapszínnel
Rózsás alapszínnel
Ha kicsit extrémebb sminket szeretnénk, akkor nyugodtan tehetünk rá több réteg színt, és dolgozzuk kevésbé  össze a színeket, akkor erőteljesebben átjön ez az ombre átmenet. Plusz ragyogásért pedig az alsó ajkunk közepére és felülre ( Cupid's bow) rakhatunk egy kis highlightert, hogy még több életet vigyünk bele. Az a legjobb, hogy bármilyen alap színnel használható, gyors, és egyszerűen feldobja az egész sminkünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése