2015. július 16., csütörtök

Dm Kedvencek doboz

Már annyiszor próbálkoztam, és mindig jelentkeztem erre a lehetőségre, és most sikerült is, végre bekerültem az 1000 ember közé!!! Annnnyira boldog vagyok!

Ennek a lényege, hogy 2990 Ft-ot kell fizetni a dobozért, aminek az értéke 6000-20.000 Ft-ig terjedhet. Ez szerintem még úgy is megéri, ha olyan termékek vannak a dobozban, amiket nem szeretsz, vagy nem akarsz elhasználni. De szerencsére én elég nyitott vagyok, és szeretek a világon mindent kipróbálni. Azt ígérik, hogy a doboz tartalmaz minimum 5 teljes kiszerelésű terméket.

Amikor megkaptam az értesítőt, hogy sikerült bekerülnöm nagy öröm és boldogság volt, alig bírtam kivárni azt az 1 hetet mire letelt és átvehettem a kiválasztott Dm üzletben.

Már maga a doboz is nagyon tetszik, szép, vidám, és nyárias


Olyan volt mint a karácsony amikor kinyitottam, igaz már a Dm-ben megtörtént, mert az eladók is nagyon kíváncsiak voltak, hogy mi lehet benne és már ott kinyitottuk, hogy megnézhessék.:D

Gyönyörű csomagolás, egy külön kis füzetke vár benne a termékekkel amik benne vannak és, hogy mennyibe kerülnek.



Annyira szép az egész, és nem tudnék igazából kedvencet mondani, mert mindegyiknek nagyon örülök, és hála a jó égnek mindent el fogom tudni használni, alig várom, hogy kipróbáljam őket.

Részletek a füzetben (nagyobb méretért kattintsatok a képre):


A termékek (újdonságok, szóval nem könnyű linkeket találni hozzájuk):
  •  Alverde liquid szemhéjtus (te jó ég, mennyire cuki már :D): róla egyáltalán nem találtam semmit, úgyhogy itt egy cuki kép:D


Összességben már az eladókkal az üzletben is megbeszéltük, hogy ez egy nagyon jó kis doboz lett, jól összeállították, nagyon féltem, hogy sok olyan lesz ami nem nekem való lesz, de mindegyik csodálatos.

Itt az oldaluk, ahol fent van részletesen minden információ, illetve meg lehet nézi azt is, hogy az eddigiekben mik voltak: http://dmbox.hu/

Ha nektek is megtetszett, akkor tudtok majd ti is jelentkezni a következő dobozra, azt hiszem minden évszakban jön ki egy, vagyis évente 4 ilyen lehetőség van.:)

Nyugodtan írjátok meg, ha szeretnétek valamelyik termékről részletesebb tesztelést, vagy ami jobban érdekel.:)

5 megjegyzés:

  1. Na jó, most meggyőztél, a következőre én is jelentkezek! :) végülis lehet összejön.. :D
    szuper termékek lapultak a dobozban most is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeee, nagyon örülök nekik. Próba szerencse, reméljük bekerülünk a következőbe.:D

      Törlés
  2. Szia :) Hogy lehet rá jelentkezni, illetve mikor? Honnan tudom, hogy mikor kell rá jelentkezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem az a legegyszerűbb, ha kedveled a Dm hivatalos oldalát facebookon (neve: Dm drogerie markt Magyarország) ott ki szokták írni ha megnyílik a lehetőség rá megint, ott adnak egy linket ahol lehet regisztrálni.

      Törlés
    2. Köszi, én mindig figyelem az oldalt, de a nyári dobozra nem tudtam jelentkezni :))

      Törlés