2015. július 12., vasárnap

Házi fogfehérítés szénnel??

Egy ideje láttam egy videót, amiben egy lány kipróbálta a szént, fogfehérítés képen. Most pedig én is elhatároztam magam végre, hogy kipróbálom, hátha. A recept nem túl bonyolult, 2 db aktív orvosi széntabletta kell hozzá és ezeket kell porrá őrölni egy mozsárban. Gondoltam, hogy szén, az van itthon, úgyhogy veszteni nem veszthetek.


Először is szeretném leszögezni, hogy a fürdőszobában csináljátok, ha kipróbáljátok a mosdó fölött, mert nagyon nagyon könnyű szénfeketére koszolni mindent, sőt még így is, hogy vigyáztam, volt mit takarítani utána.

Sajnos elég sárgák a fogaim, és nem is gondoltam, hogy ez a módszer olyan eredményt fog hozni, mint egy fogászati fogfehérítés, de jó bulinak tűnt, így hát belevágtam. Ha kész vagyunk, a port egyszerűen az ujjamra kentem és rádörzsöltem a fogaimra, a végeredmény pedig ez lett:D


Mint egy zombi filmben, jól lehet közben ijesztegetni a család tagjait:D Egy kis ideig dörzsölni kell utána (pontosan sajnos nem tudom, hogy mennyi ideig kéne), pedig lehet öblíteni, és fogkefével megszabadulni a maradéktól, majd feltakarítani magunk után az árulkodó fekete foltokat. És most jöhet, az előtte utána fotó:


Meglepő, de látszik egy nagyon kicsi változás, nem sok, de nem is vártam, hiszen ez csak szén:) Lehetséges, hogy többszöri próbálkozás után még jobban látszik a fehérítő hatása, de ezt nem tudom. Szerintem egy próbának teljesen jó volt, ha van egy kis szabadidőtök, akkor ti is próbáljátok ki, olcsó, egyszerű, és a frászt lehet vele másokra hozni.:D


4 megjegyzés:

  1. Bátor vagy, hogy kipróbáltad, én a fotód után lehet nem merném... :D
    de egy kis változás tényleg megfigyelhető ^^

    VálaszTörlés
  2. Hülye kérdés, de hogy sikerült belőle nem lenyelni?
    Bírom az ilyen bátor dolgokat, de ha utána 3 napig nem megyek dologra az nem poén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő mód egész keveset nyelhettem le belőle, mert semmi gond nem volt utána. Olyan mint a fogmosás, egy minimálisat biztos lenyelsz, de annyi nincs hatással a szervezetre. De persze oda kell figyelni erre.:)

      Törlés