2015. július 30., csütörtök

Arany tetoválás - alternatív megoldásokkal is

Eddig nem sikerült eljutnom nyaralni, de most hétvégén végre sikerül, így gondoltam, hogy akkor én is telerakom magam ezekkel az arany tetoválásokkal, mint mindenki más, hiszen ezen a nyáron ez volt a legnagyobb divat. Igen, szerintem is egy kicsit már mainstream, de megpróbáltam kreatív helyekre felrakni. És igen, mindent sikerült, kellemesen ferdén felraknom. :D

 

Ezeket mind az Ebayről rendeltem, nem is értem minek vettem ennyit, de rengeteg féle, fajta van és iszonyat olcsók, szóval rögtön 3 db-ot meg is rendeltem. A kedvencem a jobb szélső volt, annyira gyönyörűek és kidolgozottak rajta a minták. Ezen volt a következő minta, amit annyira szépnek találtam, hogy nem használtam fel inkább sehova, micsoda logika. :D

Hát nem csodás?
Nagyon könnyű velük bánni, csak le kell venni a fóliát, rá kell tenni a bőrre fejjel lefelé és vizes szivaccsal áttörölgetni és már kész is. Mivel előre láthatólag már nem megyek többet nyaralni és a nyárból is már csak egy hónap van így igen, jól látjátok, egy "kicsit" túlzásba esten, és teleragasztgattam magam mindenhol.:D Szó szerint:

Az ujjamra:
Még mindig az ujjamra:


Lám megint:


Üvegre elöl, hátul:


Csuklók:




Boka:

Mennyivel barnább a lábam :O

Telefontok:

 Felkar:


Még egy Ebay-es noname korrektor palettára is raktam:


Azt hiszem így már csak a képek mennyiségét nézve, az első kettő után el kellett volna venni tőlem, de nagyon jól szórakoztam ezekkel, túl jól. :D Most már nem mondom, hogy mindenkinek ajánlom, hogy vegyetek ilyet, mert ki tudja mi lesz a divat jövő nyáron, télen meg annyira nem aktuális ez. De ahogy érzitek, szerintem nagyon jó móka, sok sikert hozzá mindenkinek.

Egy hét múlva jövök a tapasztalatokkal, hogy meddig bírták. Gondolom az ujjaimon fognak először lejönni.:)

Update: igen sajnos a kezemről botrányosan gyorsan lejöttek, néhány órán belül. A legtovább a felkaromon és a bokámon lévő bírta. Ami vicces, hogy amikor lejött a bokámról (kibírta az egész nyaralást) láttam, hogy ugye alatta nem barnultam le, úgyhogy most elég viccesen nézek ki.:D

2 megjegyzés: