2015. július 5., vasárnap

Kánikula outfit

Nem könnyű ilyen kánikulában divatosan öltözni, ilyenkor nálam minden leredukálódik. A hajamat felkötöm kontyba, minimális smink, ami lehetőleg így nem fog lefolyni és rövid, levegősebb ruhák, óriási napszemüveg, és persze rengeteg víz. Egy kalap is jól jöhet, ha sokat vagytok a napon, nehogy napszúrást kapjatok. Egy csinosabb szalmakalap nem vízközelben, akár az utcán is viselhető.

https://hu.pinterest.com/pin/533887730801807379/
Egy ilyet mondjuk én is szívesen hordanék, pláne így hogy sötét a hajam, nehezebben bírom hosszabb távon a napsütést. Majd a nyár folyamán, megpróbálok beszerezni egy hasonló stílusú kalapot.

Bevallom, hogy a nyakláncot levettem mielőtt elindultam volna, mert bele kellett kalkulálnom, hogy a villamoson, amivel menni fogok nincs klíma, és ez nem egy vékony, egyszerű nyaklánc, szóval búcsút vettem tőle.

Nyaklánc: Ebay
Felső: H&M
Nadrág: Bershka
Karkötő: Ebay

Szeretem az ékszereim, kiegészítőmet az Ebay-ről rendelni, szerintem sokkal olcsóbbak, mint pl a Bijou Brigitteben, ahol szűkebb a választék, és a csinosabb statement nyakláncok már több ezer forintba kerülnek, ami számomra egy kicsit sok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése