2015. július 14., kedd

Keddi Color Blocking

Color blocking végtére is azt jelenti, hogyan halmozzuk a nem azonos színeket egymásra. Elvileg van erre egy szabály, hogy lehet még ízlésesen ezt csinálni, de ezt nem ismerem, így csak a szememre hagyatkozok. Igaz vannak, akik szerint nem lehet túlzásba vinni a színeket, de engem azért elég nehéz kibillenteni az amúgy fekete ruhatáramból.

Egy-két pinterest-es kép:


És most jöhet az én próbálkozásom:D Élénkebb nadrággal akartam én is felvenni, de sajnos olyanom még nincs, úgyhogy marad ez a halványabb barackos szín és egy egyszerű topp. Citromsárgát és sokszor használnak ilyenkor, az nekem most csak a körmeimen jelenik meg.


Topp: Zara
Nadrág: Bershka
Táska: Ebay
Nyaklánc: Ebay
El ne felejtsünk hozzá egy szép élénk körömlakkot. Elvileg a sárga lakk matt hatású lenne, de nem mindegyik körmömön mattult be szépen sajnos. 
Citromsárga körömlakk: Essence The gel nail polish - 28 hello sunshine.
Barackos körömlakk: Essence I love trends nail polish - 03 I'm so fluffy. Ezt igazából a neve miatt vettem meg, mert rengeteg hasonló árnyalatú körömlakkom van már. De hát mennyire aranyos már :D


IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!! :D
  


2 megjegyzés: