2015. július 18., szombat

Holika Holika Pig Nose 3 lépéses orr tapasz


Először is egy képpel kezdem, hogy lássátok, hogy milyen cuki már a csomagolása is.:D Ez a Holika Holika Pig Nose orrtapasza. Igen, nagyrészt ezért vettem meg, de nagyobb részt azért, mert az egyik kedvenc Youtuberemnél megláttam és gondoltam, hogy ezt muszáj lesz nekem is kipróbálnom. 

Rengeteg orrtapaszt próbáltam már és nekem valahogy a drogériásak egyáltalán nem működnek, vagy csak minimálisan. Sajnos elég sok problémám van a mitesszerekkel az orromon, így gondoltam, beruházok erre is és adok neki egy lehetőséget. Ennél rögtön megtetszett, hogy nem csak egy sima orrtapasz, amit ráraksz az orrodra és kiszed amit kiszed, hanem 3 külön lépésből, tapaszból áll. Magán a terméken egy angol szót sem találtam, de az Ebayen leírták, hogy mit hogyan kell csinálni.

Az első lépésben egy jól beáztatott kis lap van, ami azt szolgálja, hogy felpuhítsa a bőröd, kinyitja a pórusokat, így majd a második lépésben könnyebben lehet eltávolítani a mitesszereket. Nagyon jó illata van és eszméletlen könnyű a saját orr formádra hajtogatni, mert bevágások vannak rajta. Ez egy nagy plusz pont, és persze az illat is:) Ezt 15-20 percig kell rajta hagyni az orron, majd pedig kicsit letörölgetni. Rögtön utána érezni, hogy mennyivel puhább a bőr, végzi a dolgát.

Rám egy kicsit nagy volt:D
 A második lépés már maga a mitesszer eltávolítás, ebben már egy szokásos, keményebb tapasz van. Amihez azt írja, hogy előtte vizezzük be az orrunkat, majd utána rakjuk rá, és hagyjuk rajta 10-15 percig. Na ennek már számomra egy kicsit túlon-túl rózsa illata volt, de akinek ez tetszik azt biztos nem zavarja.:) Én szerintem itt rontottam el, mert túlságosan összevizeztem mindent, és nagyon lassan száradt. A ragacsos rózsaszín felét kell fel egyengetni az orra. Nem mondom, hogy nem szedett ki semmit, de nem is annyira sokat mint ahogy azt ígéri, és amire én számítottam. Jó persze az én hibám is, ha legközelebb rendelek biztos, hogy csak épp hogy benedvesítem az orrom, de túl keménynek éreztem, illetve hogy nem illeszkedik teljesen az orromra.


Ezek után jön a harmadik és egyben utolsó lépés. Ami számomra még egy plusz pont, hogy milyen aranyos már, hogy "utó gondozással" is szolgálnak nekünk.:D Ennek a célja, hogy visszazárja a pórusokat, így megelőzve az újraszennyeződést. Ez nem hasonlít az első kettőhöz, inkább zselés állagú, mint az aloe vera. Ez is rendesen be van áztatva, nem spórolnak az anyaggal. Nagyon vicces állaga van, de emiatt nem is könnyű az orron tartani, itt már nem árt ha lefekszik az ember, mert különben külön életet él a tapasz. Ezt is 10-15 percig kell fent hagyni, majd miután levettük óvatosan beledolgozni a maradék anyagot a bőrbe.


Összességében lehet, hogy túlságosan sokat vártam ettől. Csodát nem tesz, de azért végzi a dolgát, és szerintem más bőrtípusnál biztos, hogy még jobban működik. Én imádom ezt a három lépéses megoldást, igaz rá kell szánni egy kis időt, hiszen ha összeszámoljuk a három lépést, akkor kijön majdnem egy óra, ha mindent a maximumig hagyunk fent rajta. 

Persze kaptok egy előtte utána fotót is, igaz nem sok minden látszik. 

Előtte 
Utána
Ha összehasonlítjuk pl a Baleás orrtapasszal amiben 6 db van több mint ezer forintért, de cserébe nem csinál semmit, szerintem ez a cuki kis termék még mindig jobban megéri az árát. Én egész jutányos áron szereztem be Ebay-ről 253 Ft-ért, igaz hogy egy darab (vagyis egy szett), de legalább használ, és ápol is, nem csak kitépi a mitesszereket. Néha-néha fogok még ilyet venni, amikor sok szabadidőm lesz, mert azért használ, de nem sikerült letaszítania a kedvencemet a trónról.

Itt tudjátok megvenni a Holika Holika Pig Nose orrtapaszt: 

2 megjegyzés:

  1. Tényleg látható a változás, de szerintem nincs ilyenre szükséged, hisz alapból nagyon szép a bőröd. :)

    VálaszTörlés