2015. július 21., kedd

Ebay fail - néha ilyen is kell

Sajnos elkerülhetetlen, hogy néha néha belefussunk egy-egy olyan termékbe az Ebayen, ami hogy finom szóljak nem igazán passzol az elvárárainkhoz. Én ettől függetlenül ugyanúgy szeretek innen rendelni, és továbbra is tesztelgetek, próbálgatok mindenfélét, pont ez a lényege, néha bejön néha nem.

Ennél a terméknél pont az utóbbi történt. Amiről a tömör véleményem annyi, hogy: fúj fúj fújjjjjj

http://www.ebay.com/itm/321727950722?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=510630592284&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Én a 04-es számú rózsaszínest választottam a sok közül. Ahonnan én rendeltem nem írnak róla semmit, de rengeteg más helyről lehet még rendelni, ahol azért nem ennyire szűkszavúak. Azt ígérik első sorban ugye, hogy vízálló és hosszan tartó, ez biztos igaz, mert iszonyat nehéz leszedni, vízzel, sminklemosóval, bármivel, ragaszkodó típus.

Vizes dörzsölés után
Pozitívum még, hogy nekem tetszik ez az aranyos kémcső szerű kinézet, illetve a pigmentáltsága eszméleten. Ilyet is ritkán látni, és alapvetően is nagyon szép színe van.


Azt hiszem ennyi volt az összes pozitívuma:D Nekem személy szerint már a szaga is taszító, és valahogy érzem is ezt a szagot a számban:D Annyira mű, természetellenes, hogy a hányinger jön rám.

Térjünk rá végül a legnagyobb hibájára, ami miatt sajnos meg kell válnom tőle, mert biztos, hogy nem fogom újra magamra kenni, az hogy ragad. Nem úgy mint néhány szájfény, hanem konkrétan össze ragasztja a számat, mintha csak ragasztóval kentem volna be. Ezt elég nehéz képeken érzékeltetni, de azért megpróbáltam.

A fényviszonyok miatt ilyen narancssárgás, amúgy rózsaszín


Ezen az utolsó képen látszik jól, hogy nem csak hogy ragad, de fel is szedi a színt, így ilyen darabos, repedezett lesz hiába kenek alá, felé, mindenhova ajakbalzsamot, lehetetlen ezt hordani. 

Összességében kérlek titeket, hogy ne vegyetek ilyet soha de soha, 250-300 Ft-ért már hozzá lehet jutni, de nincs értelme, használhatatlan sajnos, nálam is a kukában kötött ki és sok más embernél is olvastam hasonló tapasztalatokat. Óva intek mindenkit.:D

4 megjegyzés:

  1. Ebayről még sosem rendeltem semmilyen sminkterméket, de biztosan nem is fogok, abszolút nem bízom az ott kapható forintos kozmetikumokban. Kíváncsi lennék mi van ebben a rúzsban is, hogy összeragasztja a szád. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már rendeltem mást is, néhány jó de többsége sajnos elég borzasztó minőség. Persze magasabb árkategóriában gondolom ez máshogy van.

      Törlés
  2. Hú nagyon nem szimpi ez a szájfény :D Én egyébként is a könnyen lemosható termékeket szeretem, a rúzsfilc se jön be.

    VálaszTörlés