2015. július 1., szerda

Fitspiration kicsit másképp

Ezt a képet találtam így, hogy ma új hónap kezdődött, nyugodtan belekezdhetünk egy 30 napos challenge-be. Azért kicsit más ez a kihívás, mert nem edzésről szól, hanem a nyújtásról.


Azért is gondoltam, hogy belekezdek, mert már régen vissza akartam szerezni a hajlékonyságomat. Kisebb koromban ritmikus sportgimnasztikára jártam és hiányzik, hogy annyira hajlékony legyek. Ez az egy hónapos program azt ígéri, hogy a végére le tudsz majd menni spárgába, ha minden nap megcsinálod a feladatokat. Persze nem mindet. Az első 5 nap a felső sort (1-5) kell végig csinálni, minden pózt 30 mp-1 percig kell kitartani. Ne felejtsétek mindkét oldalra megcsinálni. A 6. napon ezt az 5 pózt és pluszban a 6.-at kell, míg a 30. napon az első ötöt és a 30. pózt. Vagyis minden nap csak hat gyakorlatot kell megcsinálni, amit 10perc alatt le lehet tudni, annyi ideje pedig mindenkinek van azt hiszem. :) Ha nem érthető ahogy leírtam, itt van az oldal ahol találtam:
http://www.blogilates.com/blog/2015/06/28/30-days-30-stretches-to-splits-journeytosplits/

Amúgy csak ajánlani tudom, hogy látogassátok meg ennek a lánynak az oldalát, mert rengeteg szuper hasznos dolgot lehet találni. És ha feliratkozol, akkor havonta kapsz tippeket és havi edzéstervet. Van Youtube csatornája is, ahol teljes edzéseket mutat be, nagyon kemények, számítsatok a másnapi durva izomlázra, de én imádom a videóit, annyira inspiráló.

Hajrá mindenkinek aki úgy dönt, hogy velem együtt belevág!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése