2015. július 7., kedd

Hogy legyen szép hosszú hajunk

Nem annyira aktuális ebben a 40 fokban, hogy hosszú jó meleg hajról ábrándozzunk, én is kontyban hordom állandóan mostanában. Ám egy kép erejéig legalább kibontottam, de arra már nem tudtam rávenni magam, hogy ki is vasaljam.:)


Nem hiszem, hogy túl nagy titkokat fogok elárulni ebben a bejegyzésben, de lehet, hogy még valakinek ezek új információk lesznek és tudok segíteni. Na tehát, az első és igazából az egyetlen nagy csodaszerem a ricinusolaj.


Nálunk valahogy ilyen formában lehet hozzájutni a gyógyszertárakban, de az változó, hogy milyen mennyiséget adnak ki. Kis tipp, hogy mikor ricinusolajat kértek a gyógyszertárban, akkor fűzzétek hozzá, hogy a hajatokra szeretnétek használni és a lehető legnagyobb kiszerelést kéritek. Rám még ilyenkor is elég furcsán szoktak nézni, mert hashajtó hatása van, ezért nem annyira szeretnek nagyobb adagokat kiadni, de tényleg változó, hogy ki mennyire megértő. :) Az ára szerintem nagyon olcsó, úgy 1-2 dl 200 Ft.
Update: ma direkt elmentem és vettem egyet, a gyógyszertáras nagyon aranyos volt, mondtam, hogy ricinusolajat szeretnék, ő pedig visszakérdezett, hogy hajpakolásra? Mondtam igen, erre ő, hogy akkor rögtön 100 grammról indulunk. :) Úgyhogy ma vettem 100 gramm ricinusolajat mindössze 450 Ft-ért.


Azt nem lehet rá mondani, hogy könnyű vele bánni, de megéri a szenvedés. Elég sűrű olajról van szó, de ha egy kicsit megmelegítitek, akkor folyósabb lesz. Én személy szerint, amikor még nagyon növesztettem a hajam úgy csináltam, hogy 1-2 hetente egyszer, amikor tudtam, hogy nagyon ráérek, akkor egy kis tálkában összekevertem ricinusolajat, tojás sárgáját, mézet és egy kis olívaolajat. Ez mind mind nagyon jót tesz a hajnak. Ezután szépen felvittem a hajamra, belemasszíroztam a fejbőrömbe és a hajvégekre is felvittem, na és ezek után jön az őrült kinézet. :D Be kell csavari a hajadat fóliába, hogy jól melegen tartsa az olajat és ki tudja fejteni a hatását. Ha lehet minél tovább hagyjátok a hajatokon, estére is fent lehet hagyni, hogy ne essen le a fólia, én egy sapkát szoktam felhúzni, ami még melegen is tartja. :D A lemosása sem egyszerű, kell jó néhány samponos átmosás, hogy minden teljesen kijöjjön, de tényleg megéri. Annyira puha lesz utána és sokkal gyorsabban nő tőle a haj, én csak ajánlani tudom.

Plusz még egy tipp, hogy ha a hajnövesztésben ennyire profi ez az olaj, akkor miért is ne használhatnánk máshova is? 
 
Csak annyit kell tenni, hogy egy kifogyott szempillaspirál keféjét ki kell alaposan mosni, majd belemártogatjuk a ricinusolajba és már használható is a szemöldökre és a szempillákra is. Az én szemöldökeimre igazán ráfér egy kis plusz segítség a növekedéshez. :) A szempillákra óvatosan kenjétek, mert ugye hashajtó hatású, szóval nem lenne jó, ha túl sok kerülne a szemetekbe. Egy szónak is száz a vége, én imádom a ricinusolajat és rengeteg féle képen lehet használni, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése