2015. augusztus 1., szombat

Júliusi kedvenckéim

Egy nappal már belecsúsztunk az augusztusba, de még belefér egy júliusi kedvencek válogatás.:) Sajnos most nem volt olyan sok időm gondolkozni az összeállításon, mert holnap indulunk nyaralni, és még be is kell pakolni, amit általában túlparázok. :D


Eléggé változatosra sikeredett most. Gliss Kur samponnak nagyon örülök, a nyári DM dobozban volt, és nagy szerencsémre szereti a hajam és nagyon jót tesz neki, jól illeszkedik a hajtípusomhoz. Viszont a leges-legkedvencebbem most egyértelműen a vizes üvegem, ami nagy segítségemre volt a hőhullámban. 

Egyszerűen imádom, 800 ml, vagyis rengeteg víz fér bele és a közepébe lehet rakni a tartóba gyümölcsöket, így (mint az én esetemben) nem fogjuk gyorsan megunni, hogy sima vizet igyunk állandóan. Pluszba hajlamos vagyok elfelejteni inni, és így hogy itt díszeleg mellettem szinte csak nyelem a litereket.

Két Himalaya termék is felkerült a kedvencek közé, az egyik a jól ismert Neem mask, amit én is a Krémmániás vélemények miatt vettem meg, és szerencsére nem kellett csalódnom. A másik pedig egy fehérítő fogkrém, aminek először szokni kell az ízét, nem a szokásos mentol áradat, de nekem tetszik és pár használat után már látszódik is a jótékony hatása. Nagyon szeretem ezt a márkát.



Nem hittem volna hogy egy matt citromsárga körömlakk a kedvencem lesz, de azt vettem észre, hogy szinte állandóan ezt kenném fel. Ő is Essence the gel nail polish lakkjai közé tartozik és a neve 28. hello sunshine. Amit pedig majdnem minden lakk alá fel szoktam kenni az továbbra is Essence lakk, méghozzá a Nail candies 6 in 1 és a neve pedig 06 soda pop & candy shop (szeretem a kreatív neveket amiket választanak :D). Annyira imádom azt a gyümölcsös, cukorkás illatát, ami sokáig meg is marad és, hogy még jót is tesz a körmeimnek az hab a tortán. Tökéletes alaplakk.


Igen egy kicsit túlzásba estem az Ebay-es ecsetrendelések terén, de nem bántam meg. Mindegyik annyira tökéletes, és puha, és nem hullik a szőrük, és annnyira olcsók, hogy nem lehet őket nem megvenni. Közülük is az igazi szerelmem a legfölső, ami igencsak hajaz a Real Techniques Blush Brush-jára, de nem az, és még így is egy kicsivel olcsóbb volt annál, pedig a RT sem egy drága márka. Imádom, tökéletes végzi a dolgát, pihe puha.
 

És ha már az ecseteknél tartunk, akkor nem hagyhattam ki ezt a csodálatos kis ecsettisztítót sem, amit csakugyan az Ebayről rendeltem (azt hiszem ez már függőség). Sokkal gyorsabban lehet vele haladni és szerintem sokkal hatékonyabb is, ez aztán tényleg mindent kiszed az összes szál közül.

 




Mostanában nagyon ráfüggtem az arcmasszírozásra, sok videót láttam erről a Youtube-on és úgy gondoltam, én is kipróbálom, pár száz forintért már hozzá lehet jutni. Nagyon jót tesz a vérkeringésnek és méregtelenít is. Egyszer majd csinálok erről is egy bejegyzést szerintem. Az arctisztító kefét is a tisztítás és masszírozás miatt rendeltem meg, szerintem nagyon megéri az árát (850 Ft), hiszen 5 cserélhető feje van, és csupán 2 elem kell hozzá és már működik is, nem foglal el sok helyet, bárhol elfér.
Ki ne hagyjam, az előző bejegyzésben láthatott arany tetoválásokat, a nyár slágereit, ők is a nagy kedvenceim most. Azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül.:)

Bocsi a vakuért
 Utoljára pedig a drága futócipőm, amire végre összegyűjtöttem a pénzem és rászántam az időmet is, hogy megvegyem. Sokat olvastam utána a neten, hogy kell kiválasztani, mit kell figyelni, és végül sok sok kínos percnyi ugrálás és futkározás után a boltban rá esett a választásom és egyáltalán nem bántam meg. Olyan mintha felhőkön futnék, I M Á D O M!

Sikerült megszerezni Áfit is
(a gyerek énem előjött) :D
Köszi, hogy elolvastad ezt a hosszú bejegyzést.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése