2015. szeptember 24., csütörtök

Őszi smink - Fall makeup look

Ez az egyik oka, amiért szeretem ezt az évszakot, az őszt, az a smink. Nyáron ugyan ki akar a 40 fokban egy szempillaspirálnál többet elviselni magán. De ősszel lehet játszani a színekkel, a melegebb tónusokkal és nem olvad le rólad amit kilépsz a házból.



Nem kell egy túl bonyolult sminkre gondolni, a szemem igazából 3 alapszínt használtam, a számra pedig egy sötétebb rúzs került (ami így a képeket elnézve, nem annyira látszik sötétnek)

  

Egyetlen palettából dolgoztam, a Lovely Nude Makeup Kit, egyszerűen imádom, annyira használható, vannak benne matt és csillámos darabok is, jól pigmentáltak, és persze márkához hűen eszméletlen olcsó. Krémmánián is full pontos, szóval nem csak én érzek így vele kapcsolatban.
A teljes mozgó szemhéjamra ezt a gyönyörű színt használtam (hát nem gyönyörűek ezek a színek *.*):

A külső szemzugba pedig, ezt a kettőt mixeltem össze, illetve az alsó és felső szempillasorhoz közel is ezeket satíroztam el. És persze ne felejtsünk el mindent szépen összedolgozni, hogy ne legyenek éles vonalak:


Szempillaspirál és a szemöldök kicsinosítása után kész is vagyunk a szemekkel. A számra mi más került volna, mint a jelenlegi örök kedvencem, ismét egy Lovely márka Color Wear Long Lasting Ajakrúzsa. Tökéletes szín pláne ősszel, és nagyon könnyű a felvitele. A palettát és ezt is mindenkinek csak ajánlani tudom.:)


Jöhet egy hidratáló alapozó (ebben az évszakban még az én olajos bőröm is kicsit szárazabb), korrektor ha kell, púder és egy kis kontúr. Kész is!



Csak a fényviszonyok miatt vagyok ilyen hófehér a képeken.:D Remélem nektek is tetszik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése