2015. szeptember 7., hétfő

Termék tesztelés - Eveline Pure Control arclemosó gél

Pár hete befutottam az egyik Rossmannba edzés előtt mert borzasztóan nézett ki az arcom miután kilábaltam egy betegségből. Vacilláltam azt hiszem az Isana hasonló 3 az 1-ben lemosója és az Eveline Pure Control SOS pattanás elleni arclemosó gélje között. Általában előtte meg szoktam nézni a krémmánián a véleményeket, de ez most valahogy kimaradt, úgyhogy vakon választottam. Végül az utóbbira esett a választásom (ki gondolná) hiszen tényleg "vészhelyzet" volt és ez ellenben a másikkal szalicil savat is tartalmaz, vagyis harcol a hegekkel szemben is.

A plusz 50 ml nélkül is rengeteg lenne ez a termék, így 200 ml összesen, szóval egy jó darabig kitart majd. Lemosóként, peelingként és maszkként is lehet használni, én igazából az utóbbi kettőt annyira nem erőltetem, de lemosónak nagyon jó.

Azt ígéri, hogy szabályozza a faggyú termelést, illetve mattítja a bőrt. Ez utóbbit valamennyire tapasztalható, de sajnos csak kis mértékben. Elszórva vannak benne ilyen radírozó szemcsék, amik elég erősen teszik a dolgukat. Én sokkal jobban szeretem ezt az erős radírozást, mint azokat amik rögtön eltűnnek, de aki nem szereti még szerintem annak is elviselhető, hiszen tényleg, csak kevés van benne.

A szagára szeretnék külön kitérni, mert amikor először megéreztem nagyon kinevettem. :D Pontosan olyan, mint az apám after shave-jének, egy az egyben. Rögtön elbizonytalanodtam, hogy nem-e férfiaknak szánták (azt hiszen a Niveának van direkt For Men lemosója), de egyáltalán nem, szóval egy kicsit meglepetésként ért. A legjobb, hogy lemosás után is jó darabig lehet érezni magadon ezt a nem éppen nőies illatot, úgyhogy hosszabb távon nagyon meg lehet utálni.:D

Összességében nem egy rossz termék, de persze nem is egy csodaszer (nem is gondoltam, hogy az lesz). Olcsónak nagyon olcsó, pláne ekkora adagért, én azt hiszem 830-850 Ft-ért vehettem, de le volt árazva. Nem hiszem, hogy az olcsóbb alternatívája lehetne például a Garnier hasonló 3 in 1 arclemosójának (igaz én személy szerint, ezzel sem vagyok megelégedve), de másoknak persze beválhat.

Én 5-ből 3 pontot adtam neki Krémmánián, de lehet látni ott sok 5 csillagos véleményt is.:)

Nektek mi a véleményetek? Próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése