2015. szeptember 30., szerda

Ombre haj készítése otthon

Szeretném az elején leszögezni, hogy nem vagyok profi fodrász, az erről készült videó csak az én tapasztalataimat rögzíti. Mindenkinek más a hajszerkezete és típusa, így mindenkinek máshogy reagálhat a szőkítésre. Ez egy elég drasztikus módszer, valamilyen szinten így is úgy is sérülni fog a haj. Ezért aki ki szeretné próbálni az ombre hajat otthon, az olvassa el a tájékoztatót, ne hagyja több ideig a haján mint amennyit előír és ne ismételje meg egy nap többször is. Ha ezek után sem vagy biztos a dolgodban, akkor inkább fordulj fodrászhoz.:)


Pont a lényeges dolgot nem sikerült felvennem, ahogy a hajamra kenem.:) De végtére is ott az a lényeg, hogy ne sajnáljuk és hogy szépen dolgozzuk el az éleket, ne legyen egy vágás ahol sötét utána meg már jóval világosabb a hajunk, az elég olcsónak tűnik, legyen szép átmenet.
  
Amik kellenek majd:

  • Keverő tál

Igen, ahogy a videóban láthatjátok nincs normális festőtálam, így nagyon kreatív módon egy ilyen fagyis tálkát választottam erre a feladatra, de amúgy pár száz forintért lehet venni. :D 

  •  Szőkítőpor
Ezt én azt hiszem egy száz forintos boltban, vagy valami hasonlóban vettem kemény 150 Ft-ért.

  • Oxi krém (hidrogén-peroxid emulzió)

 Ugyanebből a Kallos márkából vettem ezt a 9%-os oxy-t, ezt is ugyanígy kb 150 Ft-ért, ezért szerintem így sokkal jobban megéri, mint mondjuk megvenni a Loreal ombre hajfestékét ami 2000-3000 Ft körül van, igaz azt még nem próbáltam így nem tudok róla nyilatkozni.
  • Ecset
 


Ezt is bárhol be lehet szerezni szerintem ahol hajfestéket árulnak (Dm-ben is található) és ez sem kerül olyan sokba és szerintem egy életig kitart, én már nem is emlékszem mikor vettem, van már vagy 8-9 éve, amikor fekete lett a hajam.

  • Gumikesztyű
Ezt ne felejtsük el, nagyon fontos, hogy valamivel védjük a bőrünket ezektől az erős vegyszerektől. Ha megtartottátok egy régebbi doboz hajfestékhez adott kesztyűt akkor azt is használhatjátok, de én pl egy takarításhoz használt gumikesztyűmet választottam.

A továbbiak már nem olyan nehezek, a port és az oxi krémet össze kell keverni, amíg megfelelő állagot nem kapunk, ezt rákenjük a hajunkra és addig rajta hagyjuk amíg előírják. Ezek után megmoshatjuk a hajunkat, ahogy amúgy is szoktuk.


Én itt pluszba még ajánlanék egy ezüst sampont, ami segít megszabadul attól, hogy a szőkített hajunk túl sárga legyen. Milyen meglepő én ebben az esetben is a Kallos márka ezüst színező samponját választottam, ami nagyon jól teszi a dolgát.:)  De ugyanennyire jó a Schauma hamvasító samponja is, ami 5 csillagos a krémmánián.:O


Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, illetve ha megnéztétek róla a videót is.:) Remélem tudtam segíteni, ha kérdésetek van nyugodtan kérdezzetek.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése