2015. szeptember 1., kedd

Ebayes szájkontúrceruzák

Nem olyan régen rendeltem az Ebayről 6-os csomagban szájkontúrceruzákat, pár száz forintért, nem igazán szoktam sminkeket rendelni innen, mert eddig elég nagy csalódások voltak, és nehéz, hogy ilyen hosszú utat sérülésmentesen megússzanak.

Egészen megszerettem őket, igazi fa ceruzák, könnyen hegyezhetőek, igaz nekem egy kicsit kemények így nehezen kenhetőek, nem árt előtte egy kis ajakápoló, de a színűkkel és tartósságukkal nagyon meg vagyok elégedve.

1: 25-ös számú, az viszont negatívum, hogy a ceruzán lévő szín nem igazán tükrözi a valódi színét, de attól még nagyon szépek. Szép természetes színe van:
 
 

2: 10-es számú már egy kicsit sötétebb burgundis, barnásabb szín, a 6 ceruzából 3 ilyen sötétesebb szín, pont jól jön hiszen próbálok barátkozni ezekkel az árnyalatokkal.




3: 24-es nagyjából olyan színű mint valójában. Nekem valahogy ez lett a kedvencem ez a fura halvány lila nagyon belopta magát a szívembe.:)



4: 05-ös egy gyönyörű rózsás árnyalat, nagyon szép élénk színe van, ez is az egyik nagy kedvencem lett.



5: 23-as amilyen sötét mégis annyira tetszik ez a sötét vöröses, barnás szín, pedig nem hittem volna, hogy ennyire meg fogom szeretni.:)



6: 13-as, a ceruzáról ezt mondanám a legsötétebbnek, de látható, hogy az előzőhöz képest 1-2 árnyalattal világosabb, inkább hasonlít az elsőhöz csak inkább rózsás az alap árnyalata.




Összességében pozitívan csalódtam, nagyon szép színeik vannak, mindenkinek csak ajánlani tudom, az Ebayes szájkontúr ceruzákat.:)

Nektek melyik tetszik a legjobban?

2 megjegyzés: