2015. szeptember 10., csütörtök

Avon Tangle Teezer vélemény

Nagyon sok véleményt olvastam már erről a fésűről több blogon is, és csupa jót olvastam róla. Mondom magamnak, hogy ezt muszáj megvennem mindegy, hogy mennyibe kerül. Az előző katalógusban én 3000 Ft-ért rendeltem meg, a mostani (szeptemberiben) már 3500-ért láttam, de a normál ára 5000 Ft (durva :O). Igen, nem túl olcsó, de komolyan mondom, hogy megéri. 
Hát nem cuki?! *.*
Amit ígér az Avon, hogy (amiért végül is megvettem) fájdalom nélkül kifésülhető vele a haj, kvázi egy bontókefe. Először is szeretném valahogy érzékeltetni, hogy az én hajam nem csupán gubancos, hanem maga a gubanc.

Barátnőm részt vett egy fodrász okj-s képzésen, és ahhoz, hogy levizsgázhasson kellettek neki modellek. Nekem elég hosszú hajam van, jó vastag hajszálakkal, nagyjából a hátam közepéig ér, úgyhogy én vállalkoztam a konty vizsgarészre. Akkor még annyira nem voltam tisztában azzal, hogy milyen a hajam, tudtam, hogy könnyen gubancolódik, de ennyi. Szegényke próbálta csinálni a dolgát, és közben puffogot, hogy: "De hát most fésültem ki a hajad, hogy lehet, hogy olyan mintha soha nem fésülködtél volna":D. Szóval ilyen az én kis hajam. Ezért rendeltem meg ezt a fésűt, mert gondoltam ha ez valakinek való az én vagyok.

Nekem tényleg kínszenvedés volt a fésülködés, úgyhogy inkább csak ímmel-ámmal fésülködtem. Még a vélemények után sem bíztam túlzottan ebben a termékben, mert általában, ami mindenki másnak beválik az nekem sosem. És az sem tetszett, hogy nincs nyele, biztos kényelmetlen lesz, kicsúszik a kezemből.

De rá kellett jönnöm, hogy ez a tökéletes fésű, remekül illeszkedik a kézbe, nem is hiányzik a megszokott nyél, így sokkal jobban el is fér a táskában. Egyszerűen igényes a kinézete, de persze ez nem lenne elég.:) Tényleg hozzá szoktam, hogy ha fésülködök az egyenlő a hajam kitépésével, de ez egyszerűen csak végigsiklik a hajamon és már kész is bármi szenvedés nélkül. Hihetetlen. Ami persze hosszabb távon azzal jár, hogy nem töredezik majd annyira a hajam, hiszen nem tépem szét a gubancokat, csak simán szétválasztja.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki hasonló problémákkal küzd, mint én. Igazi felüdülés lesz utána ezt használni, teljesen megéri az árát még ha drágának is tűnik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése