2015. szeptember 17., csütörtök

Koreai ajakszínező/ ajaktinta tesztelése

Az Ebayen találtam rá erre az ajakszínezőre, és megtetszett, hogy ilyen különleges használata van, gondoltam megéri ezt a pár száz forintot legalább kipróbálom. Azt már csak itthon vettem észre a csomagoláson, hogy az összetevők csupa jó dologból állnak, mint az E vitamin és csipkebogyó olaj, vagyis nem csak beszínezi de ápolja is az ajkainkat. 


Több áranyalat is van belőle én a 3.-at választottam, a Cherry Red nevezetűt, ami élénkebb pirosas színű. Nagyon finom illata van, talán leginkább barackosnak mondanám, nekem nagyon tetszik. 


Sajnos ezt az adagolóját viszont már legalább ugyanannyira nem szeretem, könnyű összekenni magad vele mondjuk a kezeden és ugyanolyan nehéz leszedni onnan is. Magára a szájra is elég nehéz ezzel az ormótlan kialakítással szépen felvinni a terméket, pedig nem akarjuk mindenhol összekenni magunkat.


Így néz ki rögtön a felkenés után. Igen, nem igazán sikerült szépen felvinni, a nagyobb hibákat nyugodtan le lehet törölni egy fültisztító pálcikával. Pontos kőbe vésett szabály nincs, hogy mekkora mennyiséget kell használni. Én az arany középutat választottam, se túl sokat, se túl keveset, nagyjából érezni lehet ha már túl sok van rajta.

Rajta kell hagyni úgy 5-10 percet, amíg megszilárdul, akkor már sötétebb színe lesz, ha már így néz ki akkor jöhet a vicces rész:


Amint teljesen megszáradt akkor le kell hámozni a szánkról, szó szerint:


Így végezetül a réteg alatt, megláthatjuk a színt amit az ajkainkra varázsolt. Mivel ez egy fajta tinta, így vízálló és csókálló is. Tényleg hosszú órákig megmarad a színe és nem kell állandóan újra kenni, nincs semmi ragacsos réteg, olyan mintha alapvetően is ilyen lenne a szánk.

És a végére egy előtte utána kép, látszik, hogy nem annyira erős a színe de nekem jobban tetszik így, hogy csak egy kis természetes színt ad, tényleg mintha semmi sem lenne a szánkon.


Sajnos nekem rossz szokásom, hogy rágom a számat, így ezeken a részeken erősebben látszódik a szín, de egy kis igazítással ki lehet ezt is javítani. Én nagyon szeretem ezt a terméket, nem vagyok az a fajta, aki nap közben állandóan odafigyel a rúzsára, szóval nekem ez egy nagyon jó alternatíva.

Mindenkinek ajánlani tudom, aki ilyesmit keres, itt meg is tudjátok rendelni akár az összeset csupán 1500 Ft-ért: http://www.ebay.com/itm/6-Colors-Lip-Gloss-TATTOO-Magic-Color-Peel-Off-Mask-Tint-Long-Lasting-Waterproof-/171857478472?var=470806835461&hash=item2803810348

4 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon brutálisan néz ki, mintha vérrel kented volna be a szád :D A termék maga jó ötlet, de nekem akkor ilyen a szám, hogyha valamelyik rúzsom megfogja, és ettől nehezen tudok elvonatkoztatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen egy csöppet ijesztő és fura, de imádom kipróbálni ezeket:D

      Törlés
  2. Szia! Én is szívesen kipróbálnám. Magyarországon beszerezhető?

    VálaszTörlés
  3. Hú elnézést a kései válaszért. Magyar boltokban nem hiszem, hogy kapható, vagyis azok nem ilyenek, hogy le kell húzni,de adok néhány linket,ha a rendelés is megfelel:

    - http://www.ebay.com/itm/6-Colors-Lip-Gloss-TATTOO-Magic-Color-Peel-Off-Mask-Tint-Long-Lasting-Waterproof/121942114409?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D37254%26meid%3D3ba3a7b6f1564cfd81385b81823ea497%26pid%3D100011%26rk%3D2%26rkt%3D10%26sd%3D171857478472

    - https://www.amazon.com/Colors-Tattoo-Magic-Lasting-Waterproof/dp/B015CAL3XA/ref=sr_1_1_a_it?ie=UTF8&qid=1466520645&sr=8-1&keywords=korean+lip+tint

    VálaszTörlés