2015. október 13., kedd

Avon Big and False Lash dúsító szempillaspirál teszt

Már megtanultam, hogy nem szabad hinni a reklámoknak és ha egy szempillaspirálról azt mondják, hogy műszempilla hatást lehet elérni vele az nem igaz. Ennek ellenére elhatároztam, hogy beszerzem az Avon új dúsító spirálját, mert sok jó véleményt olvastam róla, gondoltam miért ne. 

A doboza szokásos, letisztul fekete, rajta a spirál nevével, ennyi.


Maga a szempillaspirál kinézete nagyon hasonlít a Big and Daring-ra, sőt szinte ugyanaz, gondolom mert ugyanúgy a "Big" családba tartoznak. De szerencsére itt meg is áll a hasonlóság a kettő között. Amennyire utáltam a Daringet ezt az újat annyival jobban szeretem.


Nagyon jól használható keféje van, a festék állaga is tökéletes (remélem így is marad), se nem túl híg se nem túl sűrű. Gyönyörűen fed, szép sötét fekete színe van, egyáltalán nem csomósodik és szépen is lehet építeni a rétegeket. Emellett sok sok óra után sem pereg le, vagyis teljesít mindent, amit ígér ez a termék.


Amit kicsit hiányolok, ami a fő feladata kellene legyen, az a dúsítás. Nálam sajnos ezen a részen szoktak megbukni a spirálok, szóval itt sem lepődtem meg igazán, hogy nem sikerült. Ezt leszámítva szerintem egy nagyon jó kis spirál ez, másoknak lehet, hogy még jobban fog tetszeni, így bátran merem ajánlani mindenkinek.:)

Ti kipróbáltátok már? Hogy tetszett?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése