2015. augusztus 19., szerda

A naaaagy szempillaspirál teszt

Arra gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben összevetek néhány szempillaspirált. Nekem is nagyon sok ideig tartott és rengeteg spirált kipróbáltam már mire megleltem a kedvencem. Így ezzel szeretnék segíteni azoknak, akiknek még ez nem sikerült, de igaz, hogy mindenki mást keres egy jó szempillaspirálban.:)

Minden kép elé berakom a spirál nélküli változatot is, hogy jobban látszódjanak a különbségek, mert azt vettem észre, hogy így képeken kevésbé látni, mint élőben.

Első teszt alanyunk az Avon Big and Daring szempillaspirálja, amiről már itt írtam külön egy bejegyzést. Akkor sem szerettem meg, és most sem a kedvencem, de volt már rosszabb spirálom is. Nem könnyű vele bánni, nagyon csomósodik, és két rétegben már olyan mintha 75 réteget kentem volna fel. Azt ígéri, hogy dúsítja a pillákat, ez látható a képen, hogy nem igaz, illetve, hogy nem pereg, legalább ez így van szerencsére. Az meg egy csöppet túlzás, hogy könnyen építhető formula, de ha póklábakat akarunk akkor végül is igaz.

A keféje sem egy csoda, és annyi festéket vesz fel ami egy teve szempilláira is elegendő lenne, de ha lehúzod a felesleget, akkor egészen használható. Én nem szeretem, de ízlések és pofonok.:)



A következő versenyző az Essence Lash Mania Reloaded spirálja, amit leértékelve sikerült beszereznem. Ez nem egy rossz spirál, de nem is vett le a lábamról igazán, de ennyi pénzt bőven megért (350 Ft). Könnyű vele dolgozni, szépen szétválasztja a pillákat, és szép intenzív fekete színe van. A műszempilla hatástól távol áll, de dúsítani azt dúsít, pedig nálam ezen a ponton szoktak megbukni.


A keféje nekem nagyon tetszik, nem vesz föl sok festéket és szépen el lehet érni vele mindent. Én valamiért jobban szeretem ezeket a keményebb műanyag keféket.


A harmadik ismét egy Avonos spirál, méghozzá a Color Trend Hosszabbító Szempillaspirálja. Na ez a tipikus példája annak, hogy valakinek beválik és valakinek nem. Krémmánián nagyon jó pontokat kap, miközben én nem szerettem meg igazán. Sajnos nekem elég ritkás a szempillám, így egy magában csak hosszabbító spirál egyáltalán nem mutat jól rajtam. 


Amúgy nem rossz, a keféje is használható, a festéke pedig kifejezetten jó, nem csomósodik, nem pereg, akinek alapvetően szép dús a szempillája annak ez egy tökéletes spirál lesz.


Ez a spirál már régóta az egyik fő kedvencem, a Maybelline Colossal Volum Express szempillaspirálja. Gondolom ez nem újdonság, nagyon kedvelt márka.:) Nagyon megbízható és könnyű kezelni, elég 1-2 réteg gyors feldobása és már készen is vannak a gyönyörű és természetes pillák. Egy jó ideig ez volt a kedvencem, de most már találtam egy nekem jobban megfelelőt.:)


Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, tökéletes a festék, a keféje is az egyik legjobb, mindenhol eloszlatja a festéket, és ahogy ígéri, dúsít és egyáltalán nem csomósítja a pillákat.



Ez a tökéletes példa, hogy ugyanannak a márkának egy másik termékét mennyire el tudják rontani. Szintén Maybelline csak a neve The Falsies Volum Express, na ezt kifejezetten utálom, nem is tudom mióta hever már a fiók mélyén. Ez is borzasztóan sok festéket vesz fel, és nagyon nehéz vele bánni, szinte lehetetlen hogy ne póklábakat kreáljunk vele, képen annyira nem látszódik, pedig élőben borzalmas. Az tény, hogy szép sötét fekete a színe, de ennyi a pozitívuma. Nekem ez már túlságosan mű, előző testvérét sokkal jobban szeretem. Leírása, hogy drámai pillákat varázsol, ennyi ezt tényleg megteszi.:D


Magát ezt a kefét sem értem, nagyon furcsa és egyáltalán nem áll kézre, gondolom valami új dolgot akartak, de nekem sajnos nem vált be. Látszik, hogy krémmánián sokak szeretik, szóval ezért mondom, hogy az én véleményemtől függetlenül másnak tetszhet.:)






Utoljára hagytam az "új" kedvencemet, a trónbitorlót, aki tökéletes az én satnya kis pilláimhoz, amik szögegyenesek és még szempilla göndörítő + spirál után is egy kis idő után visszaállnak eredeti állapotukba. Na a Lovely Curling Pump Up Szempillaspirálja képes tényleg göndöríteni és úgy is tartani a pilláimat, amire eddig egyetlen spirál sem volt képes még. Sajnos már a végét járja, kifogyott, és kicsit már be is száradt, úgyhogy most már tényleg el kell mennem egy Rossmannba és vennem kell egy újat.:) Úgyhogy nézzétek el a képen most nem 100%-os, de az utolsókat rúgja.:) Krémmánián is majdnem full pontos.


Minden szempontból tökéletes nekem, a festék, a kefe, az ára (na ez aztán pláne 650 Forint :O), nem pereg, egész nap gyönyörűek, egyszerűen imádom. Látszik, hogy mindenhová ezt viszem, már teljesen lekopott róla a felirat is.:) Próbáljátok ki és ámuljatok.:D

 

Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos ez a bejegyzés, szuper tippeket adtál! :)
    Még, még, még! :)))

    VálaszTörlés
  2. A két legnagyobb kedvencem a Maybellinetől a Lash Sensational és a One by One, ha ezek elfogynak biztosan a márkánál maradok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy azokat is kipróbálom majd, nagyon szeretem én is ezt a márkát:)

      Törlés