2015. június 28., vasárnap

Júniusi kedvencek

Igaz még nincs vége a Júniusnak, de én már kiválasztottam az összes kedvencemet ebből a hónapból. Vannak Dm, Rossmann, Avon szerzemények és ebay-ről rendelt dolgok is. Nincs sok termék, de ők nagyon a szívemhez nőttek és örülök, hogy rájuk találtam.:) Képre kattintva megnézhetitek nagyobb méretben is.


A felső sort mind az ebay-ről rendeltem, szerintem sokkal olcsóbban lehet hozzájuk jutni, mint nálunk a boltokban. Alig vártam, hogy végre megjöjjön ez a nyaklánc és karkötő, már mindkettőt fel is avattam. A nyaklánccal voltak problémák, az első akitől rendeltem nem tudta leszállítani, elveszett útközben, de másodjára végre sikerült beszereznem és imádom. Amit sok rendelésemnél már megfigyeltem, hogy iszonyat nehéz 1-2 nyaklánc, de hála a jó égnek ez annyira könnyű és légies.


Most nagyon bele szerelmesedtem ezekbe a típusú fülbevalókba, amik ilyen rafináltan vannak megoldva. Kitartóan keresgélek még hasonlók után, de nem egyszerű, Magyarországon nem is találkoztam ilyennel, inkább Koreában divat ez most.



Nem mondom, hogy túlzottan nyárias színeket sikerült választanom rúzsok tekintetében, de nem hagyhattam ott ezt a Catrice nude rúzst, 600 valamennyibe került csak, ő is kiárusítás áldozata. Ultimate Shine Gel Colour kollekcióból való és a neve Better Than Nude 090. Imádom, hogy nem az a tipikus barnás nude szín, hanem kicsit rózsás.


Lám-lám még egy ajakrúzs, ezúttal az Avontól az Indulgence rúzsa, amit én nagyon szeretek, annyira krémes, az illatát pedig egyszerűen imádom, és persze a színe sem semmi. Nem mondom, hogy rettentően tartós, de attól még jó kis rúzs. A neve Daffodil Petal, élőben inkább narancssárgásabb, barackosabb.

Egy kis változatosság, ez egy Catrice highlighter ceruza. Maga a tökéletesség ez a termék, gyönyörű ez az árnyalat, rettentően tartós, és nincs tele nagy csillámokkal. A belső szemzugba és a szemöldököm alá szoktam használni. A becses neve Made To Stay Highlighter Ceruza 010  Eye Like!



Ezt az igazából számomra no name highlightert az ebay-ről rendeltem. Ezt szoktam az arccsontomra használni és nekem nagyon tetszik, hogy ilyen krémes stick féle, csak egyszer áthúzod a bőrödön, eldolgozod az ujjaddal és kész is. Valóságban nem ennyire arany színű, inkább csak egy szép halvány fényt ad. Sugar Box Face a márka neve és azt hiszem két árnyalata van, ez ami a képen van a 02-es arany,melegebb és van egy ezüstösebb, hidegebb 01-es árnyalata is. Olcsó és emellett nagyon jó minőség is, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Utoljára hagytam az Ultimate Grand Supreme Kedvencemet :D Ő a Lovely márka Color Wear Hosszantartó ajakrúzsa 04-es legsötétebb árnyalata (nincs fantázia név:( sajnos). Annyira rég óta keresek már egy tökéletes berry, bogyós színt, és ő beváltotta minden várakozásomat. Mindent imádok benne, ez számomra a tökéletes árnyalat és ami még jobb, hogy szerintem van benne valami kékes árnyalat, mert fehérebbnek tűnnek tőle a fogaim. Iszonyat olcsó ez az egész Lovely márka, ezt is azt hiszem 600 Ft körül vettem, és 100%-osan megérte az árát. Azt is szeretem benne, hogy rúzs ceruza, egyszerű felkenni, és persze, hogy matt hatása van. Végre nem az a matt hatás, ami annyira műnek hat, az eredeti száj színemnél csak 1-2 árnyalattal sötétebb így még inkább természetesnek tűnik, csak felturbózva. Olyan mintha nem is lenne semmi a számon, nem ragacsos, nincs vaskos érzésem, és ami még nagyon fontos, hogy nem szárít. Tudom, hogy ő sem egy igazi nyári szín, de ugyanúgy elfogom most is használni, mint ősszel. Persze nem annyira tartós, mint a drágább társai, egy evést nem bír ki, de még így is megjárja, pláne ennyiért. Egyszóval számomra tökéletes, nagyon örülök, hogy rá találtam, biztos, hogy még párszor újra veszem. :)

2 megjegyzés:

  1. Nahát, ilyen fülbevalót még nem is láttam, de nagyon tetszik! Linket tudsz hozzá adni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nagyon jókat lehet találni, csak írd be, hogy clips. Imádom ezt a megoldást
      http://www.ebay.com/itm/Korean-New-Fashion-Women-Pearl-Gold-Charms-Ear-Cuff-Clip-On-Wrap-Stud-Earrings-/201379421710?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2ee3261e0e

      Törlés