2015. június 18., csütörtök

Bevezető - az első bejegyzés

Első bejegyzésemként ezen a blogon szeretném alapvetően felvázolni, hogy mi a célom és mik a gondolataim ezzel kapcsolatban.

Először is szerintem fontos tisztázni, hogy a smink, a make up nem egy álarc, nem egy rossz dolog, egy átverés, ahogy mostanában kezd elterjedni a köztudatban. Nem hiszem, hogy ezzel bárkit is átvernénk, nem leszek tőle más ember, nem ez a lényege. A smink egy művészet, ezért is léteznek sminkmesterek, akik tökélyre fejlesztették ezt a képességüket. Hiszen nem úgy születünk, hogy profi módon tudunk sminkelni, és ezért sokan is félnek elkezdeni, úgy vannak vele, hogy még mindig jobb smink nélkül élni a hétköznapokat, mint megkockáztatni egy elrontott bohóc sminket.

http://static.wixstatic.com/media/7500db_cb573c340b8f3caf84d889eda19edb87.jpg_256

Imádom figyelni, hogy egy tiszta vászonból, hova lehet eljutni, mit lehet kihozni belőle. Már a legminimálisabb smink, egy kontúr, egy szemhéjtus, egy jól megformált szemöldök is csodákra képes. Magyarországon a nők inkább a kevesebb néha több elvet vallják és általában csak szempillaspirált és szemceruzát használnak gyorsan reggel és nem is mondom, hogy ez baj, a hétköznapokban nekem sincs mindig kedvem többre, de néha nagyon jól tud esni egy különlegesebb szín, egy élénkebb színű rúzs, amire mindenki felkapja a fejét, hogy hű ma aztán kifejezetten szép vagy és üde.

Annyi mindent ki lehet fejezni a smink erejével. Például egy szakítás, vagy egy rossz nap után erőt adhat, hogy belenézel a tükörbe és nem egy megtört embert látsz kisírt szemekkel, hanem az erős, tettre kész énedet. Emellett a személyiséged összes oldalát kiemelheted különböző sminkekkel, egy romantikusabbal, egy dívásabbal, bármit el lehet érni. Nem az a célja, hogy elfedje az arcod, hanem hogy kiemelje az alapvetően is szép részeket.

Ezért szeretnék segíteni, megmutatni az alapokat, mi fontos, mi nem, és persze termékekről is írok majd személyes véleményt, hogy mit érdemes megvenni. Utóbbit azért tartom fontosnak, mert rengetegszer jártam már úgy, hogy megvettem egy terméket, amit többen is ajánlottak, hogy nekik bevált (ami nem is volt olcsó), de számomra egyáltalán nem váltotta be azt, amit ígért. Ezeket a tapasztalatokat megosztva is tudnék segíteni nektek remélem. Jó ideje sminkelek már, és nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni, ezért már nagyon régóta gondolkodtam azon, hogy jó lenne egy ilyen témájú blogot elindítani

Ne feledjétek, hogy mindenkiben van valami szép és természetesen nem minden a külső szépség, a belsőnek is passzolnia kell hozzá. Mindenkinek meg kell találnia, hogy neki mi a megfelelő. Túl sokszor volt már velem is az, hogy láttam egy videót egy sminkről és megpróbáltam én is megcsinálni, ami neki jól állt, az nekem borzalmasan, ezért kell megtanulni, nem átvenni mindent, hanem a saját képünkre formálni.

http://www.lipstiq.com/wp-content/uploads/2012/12/Happy-Woman.jpg

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi! :)
    Most találtam rá a blogodra. Nagyon tetszik, ahogy írsz, igazán jó gondolataid vannak. Sok sikert a blogoláshoz, és persze rengeteg türelmet és kitartást! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!! Jaj nagyon aranyos vagy, köszönöm. Még csak most kezdtem bele a blogolásba:))

    VálaszTörlés