2015. június 23., kedd

Catrice kifutó termékek levadászása

Vagyis inkább mondjuk csak próbálkozásnak,hiszen ma betértem a Kökiben lévő Rossmannba, de sajnos már elég sok minden ki volt fosztva, így csak két termékkel (jobb felső sarok)tértem onnan haza. Egy szemhéjpúderrel és egy színezett ajakbalzsammal. De nem bírtam ki, így bementem a Müllerbe is, ahol pedig a többi szerzeményemet találtam.
Sajnos csak ezt a Sheers! árnyalatot találtam, de sebaj holnap is be fogok menni egy másik Rossmannba és szerintem fogok venni más árnyalatot is, mert ahogy a neve mondja,ez nagyjából egy átlátszó ajakbalzsam és az én célom egy gyönyörű "berry" szín volt.
Látszik, hogy azért van egy kis színe, de nem sok. Az Essence szájkontúr ceruza neve pedig Peach Beauty, eszméletlen pigmentált, biztos, hogy sokat fogom használni majd:
És persze, ezt is szeretném még beszerezni,pont ez az árnyalat volt kifogyva, amit nem is csodálok, olyan gyönyörű, kell kell kell.
A másik amit leárazva vettem Papaya Don't Preach fantázianévre hallgató mono szemhéjpúder volt. Azért vicces, hogy mekkora a különbség, hogy a valóságban milyen színe van és a promóció képe milyen :D Nem mindegy, hogy narancssárga, vagy barack szín. :D Na nem baj, így is tetszik.
A Müllerben vettem ezt a két szemceruzát, fehéret azért vettem, mert az mindig kell, olyan mint a fekete, a másikat pedig, ó te jó ég, beleszerettem ebbe a színbe. És, hogy vízálló is, az meg pláne nagyon jól jön így nyáron, alig várom, hogy kipróbálhassam.Szép erős színe van mindkettőnek, de csak a jobb oldali bírta ki a durva dörzsölést is, de hát a másik nem is ígérte, hogy kibírná.
A többit csak azért vettem, mert pont kifogytam mindenből. A fürdőbombát pedig nem tudtam ott hagyni, annnnnyira jó illata van, de azt hiszem 500 Ft körül volt, mondom ennyit azért nem adok érte. De muszáj voltam visszamenni érte, egyszer megjutalmazhatom magam ;)

2 megjegyzés:

  1. Amúgy ennél a szemhéjpúdernél valami csalafintaság történhetett, mert a valóságban is van ilyen narancs színű...:D Bár nem tudom, hogy ez -e a neve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt még a boltban is sokkal narancssárgábbnak tűnt, itthon néztem, hogy mi ez a púder szín. :D
      De szerintem ha lejön róla 1-2 réteg akkor erősebb színe lesz.

      Törlés