2015. június 25., csütörtök

A kontúrozás fontossága

Azt eddig is tudtuk, hogy létezik olyan, hogy kontúrozás, de Kim Kardashian óta szinte felrobbant ez a téma. Szerintem is ez egy nagyon fontos mozzanata a sminkelésnek, és nem szabad kihagyni ezt a lépést, de persze nem is ajánlatos túlzásba vinni.


Amikor lealapozzuk és korrektorozzuk az arcunkat, akkor bizony egy egységes képet kapunk, ám így elvesznek az árnyékok, amit vissza kell adni. Erre való a kontúrozás, "formát" ad az arcnak, kiemeli az arccsontot, vékonyítja az orrot, kiemeli ami előnyös és elhalványítja ami kevésbé az.

A szemöldök formáknál már láthattuk mennyi féle arcforma létezik, ezek a kontúrozásánál is nagyon fontosak. Arcformánkhoz képest változó, hogy hova kell felvinni a "bronzosítót" és hova a highlightert. Aminél ebben az esetben nem a nálunk kapható csillogó kiemelőkre kell gondolni, amit maximum az arccsontra szokás használni, hanem mint a fenti képen is látható világosabb színű alapozót, korrektort jelenti. Kattintsatok a képre, a nagyobb verzióért.:)


Látható, hogy az ovális arcforma esetén továbbra nincs sok dolgunk, csak néhány helyre kell egy kis highlighter, persze a kép nem tartalmazza a pirosítót, azt nyugodtan lehet használni. Nekem hosszúkás arcom van (Oblong), de én még a homlokomra, a hajvonalamhoz is szoktam rakni bronzosítót, attól is kisebbnek tűnik az arc.

Én a kontúrozáshoz, egy ilyen ferde ecsetet szoktam használni, ez fekszik legjobban, és ezzel a legkönnyebb az arccsont kiemelése.

Lehet kapni por és krém állagú bronzosítót és highlightert is. Sajnos az utóbbiból még nem találtam meg az igazit:( Most egy essenceset használok, de nem az igazi, elvileg alapvetően krém állagú és az arcon alakul át porrá, de igazából ez sem igaz teljesen, és számomra túl nagyok benne a csillámok.


Bronzosítóból viszont szerencsére nagyon sok féle és jó minőségűt lehet találni. Már nem csak tele csillámosakat árulnak mint régebben, hanem rengeteg árnyalatban találhatunk matt bronzosítókat is.
Én például ezt a Catrices-t használok, és nagyon szeretem, kivéve a csomagolást, az pár hét alatt széttört, de legalább nem a púder tört szét. Olcsó és jó és iszonyat sok ideig elég, csak ajánlani tudom. Krém bronzosítót sajnos ritkán látni, és még nekem sem volt szerencsém hozzá, pedig a például szárazabb bőrűeknek az sokkal megfelelőbb, én is szívesen kipróbálnék egyet.

Remélem tudtam segíteni nektek.:) Sok sikert a kontúrozáshoz, és ami a legfontosabb, hogy szépen eldolgozzuk és ne legyenek éles vonalak, és akkor tökéletes lesz az arc sminkünk.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése