2015. június 18., csütörtök

Tesztelés - csapó 2: Loreal Casting Sunkiss Jelly

A címben, azért szerepel, hogy csapó 2, mivel már egy tubuson túl vagyok a Sunkiss Jellyből, csak az 01-es volt, azt hiszem sötétbarnából világosítana 2 árnyalatot, de akkor nem láttam semmi változást, pedig nekem ténylegesen sötétbarna hajam van.

Mondom magamnak, hogy jó lehet, hogy bennem van a hiba, annyi helyen és annyi embertől hallom, hogy mennyire jó és mennyire hatásos, biztos én rontottam el. Igaz nem egy olcsó termék (kb 1600 Ft), de adok neki még egy lehetőséget és veszek egyet, de már furfangosan a 02-est választottam, ami sötétszőkétől világosszőkéig tud világosítani. Ha ez nem működik, akkor semmi. Persze én az a típus vagyok, aki rögtön és most azonnal akarja látni az eredményt, szóval nem könnyű velem.



Amikor először próbáltam tetszett, hogy ez zselés, krém állagú végre nem spray, mint az összes többi hajvilágosító, de aztán rájöttem, hogy ez mégsem annyira jó, mivel így iszonyat gyorsan fogy. Ha az egész hajamra használnám és nem csak a végére úgy ímmel-ámmal, akkor biztos, hogy egy alkalommal el is fogyna. Ezt leszámítva egész kellemes illata van, jó erős, de hát mit vártunk, szerintem a Balea szőkítő sprayének sokkal borzasztóbb szaga van. Könnyű használni, könnyű eloszlatni, ezzel nincs semmi probléma.


Azt írja a tubuson, hogy száraz hajra kell felvinni, de én eddig vizesre (törölköző szárazra) alkalmaztam, szerintem így jobban használ. Van aki kesztyűt használ felvitel közben, de én nem szoktam, csak utána gyorsan kezet mosok szappannal, így jobban érzem, hogy hova kenem. Ezek után pedig hajszárítóval vagy a napsütésnek köszönhetően meg kell szárítani, felmelegíteni, hogy ki tudja fejteni a hatását. Én már mindkét verziót kipróbáltam, szerintem a nap maga igazán nem szárítja meg, ezért én először kifekszek a napra, kicsit várok, hogy nagyjából átmelegedjen, aztán bemegyek és megszárítom normálisan a hajam.

És következzék a várva várt előtte utána képek a hajamról egy alkalom után:


 Előtte - utána

Meglepődtem, mert így saját magamon megint nem láttam semmi különbséget, de így a képeket nézve ledöbbentem, hogy VÉGRE látok valami árnyalatnyi különbséget, el sem hiszem! Megnézem a továbbiakban, hogy fog teljesíteni, de így is azt mondom, hogy ez egy hasznos kis termék, drága, de hasznos.

Egy kis update, a végére értem a tubusnak, és a nap is süt végre úgyhogy megmutatom, hogy mekkora a különbség egy használat után,és a sokadik között. Egy tubussal ilyen színváltozást lehet elérni sötétbarna hajnál. Szerintem bámulatos a változás, nagyon tetszik.


3 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon szép és látványos a változás! ;)
    én is olyan régóta vágyakozok erre a termékre, de mindig közbe jön valami váratlan kiadás :(

    VálaszTörlés
  2. Majd még rakok fel egy képet, most hogy elfogyott, csak várom a napsütést, nagyjából ugyanazok legyenek a körülmények:D
    Az biztos, hogy nem egy olcsó termék:(

    VálaszTörlés
  3. Szia, én is használom, csak én a brunette változatot meg a sprayt és a sötétbarna hajamból nagyon világosbarnát csinált szép vöröses beütéssel. Nekem nagyon tetszik az eredmény, elégedett vagyok.

    VálaszTörlés