2015. augusztus 7., péntek

Kicsit extrémebb szem smink

Néha megunom a mindennapi smink rutinomat, hogy csak szempillaspirált vagy még hozzá tust használok a szememen. Szerettem volna fel dobni egy kicsit különlegesebb, színesebb sminkkel. Egyszerű mégis mutatós.

 


Nem túl bonyolult smink, bárki könnyedén elkészítheti. Három színből áll, szélső színként egy világos mentás színt választottam, középre pedig egy sötétebb, mélyebb zöldes, kékes színt tettem, a kettő közé pedig, hogy jobban elváljanak és kiemeljem a színeit egy kis fehér szemceruzát használtam. Kicsinosítjuk a szemöldököket, majd egy kis szempillaspirál és kész is vagyunk.

Pont nem olyan rég vettem ezt a szép élénk színű szemceruzát, így nem csoda, hogy e köré építettem ezt a sminket. Ezt a ceruzát még a Catrice leárazásokon szereztem be, nagyon sokat vacilláltam, hogy megvegyem-e vagy ne, de örülök hogy még is beraktam a kosaramba.:) A becses neve pedig a Catrice Kohl Kajal ceruzájából a 180-as Too Cool For Pool. 

Nagyon szeretem, gyönyörű színe van és nem kell erősen nyomni ahhoz, hogy ez látszódjon is. Szerintem sokszor fogom még használni, az alsó szempilla sorba is eltudom képzelni egy nyári sminkhez. A barna szemet pedig kifejezetten kiemeli.

A fehér szemceruza is ugyanebből a márkából van, és neki szimplán annyi a neve, hogy 040 White. Semmi kreatív név, szomorú.


Ezek nem annyira a tartósságukról híresek, sajnos könnyen lejönnek, de nem is ígérik, hogy vízállóak lennének, és kárpótolnak a színűkkel.:)

Dörgölés után

A legsötétebb pedig talán a kedvencem, nagyon sokszor használom magában is, a sima fekete tusvonal helyett. Iszonyatosan jól bírja a strapát, ahogy a képen is látszik, és szerencsére ő vízálló. Ez az Essence Gel eye pencil waterproof azt hiszem az Urban Jungle névre hallgat, de magán a ceruzán sehol sem sikerült megtalálnom. :D

link: http://2.bp.blogspot.com/-vMPlTWAxkVc/VI__nx65juI/AAAAAAAABM4/S-R4KdOD0zw/s1600/IMG_20141216_160639.jpg 
Mindenképp valami üde, nyárias sminket szerettem volna megcsinálni, nem tudom sikerült-e.:) Nyugodtan kísérletezzetek ti is a színekkel, minden szemszínhez más színek állnak jól, ne féljetek próbálgatni. Akár kékkel, vagy nude árnyalatokkal (pl: barna és arany) is el lehet készíteni ezt a sminket, könnyen variálható. Sok sikert hozzá.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése