2015. augusztus 11., kedd

Bad girl smink, stílus

Nem tudom honnan jött, de kedvem támadt egy különlegesebb, keményebb sminkhez. Bevallom, hogy végtére is Rihanna volt az inspirációm, szerintem nem csak stílusilag hanem smink terén is van tőle mit tanulni. Amikor a 40 fokban elkezdtem göndöríteni a hajamat arra a következtetésre jutottam, hogy megőrültem, hogy ezt pont most találtam ki, de a végeredményt elnézve csak megérte.:)
 




Ha már megvolt a smink akkor jöhetett a többi körítés is, mint a hátra fordított sapka, a nagy karika fülbevalók, gyűrűk, vörös körmök, és végül egy kis arany tetoválás sem maradhatott ki. A képeken megpróbáltam kemény fejet vágni, hogy passzoljon a stílushoz, hát ezek sikerültek belőle:D

Két rúzzsal is kipróbáltam, az első körben egy világosabb lila árnyalatot választottam, a másodiknál pedig már egy karakteresebb mélyebb vörös rúzst, amit árnyékoltam a széleinél, hogy kicsit jobban illeszkedjen ehhez a stílushoz.




Ez inkább elgondolkozós lett:D
Nem mondom, hogy ez egy hétköznapi smink lenne a munkába, de nagyon jó szórakozás volt elkészíteni. Szeretek különböző stílusokat kipróbálni, szerintem senkinek sem árt, ha teszteli a határait, hátha megtetszik belőle valami, amit majd a továbbiakban alkalmazni fogunk.

Nektek tetszik ez a bad girl stílus? Melyik rúzzsal tetszik jobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése