2015. október 15., csütörtök

Egyszerű frizura tippek hosszú hajra

Ebben a bejegyzésben, néhány nagyon egyszerű és nagyon gyors frizura tippet mutatok be, amiket bárki könnyedén el tud készíteni. A nagy részük ugyanúgy használható rövid hajon is szerintem. Itt a teljes videó az összes frizuráról egyben:



1. Sima lófarok egy különlegesebb hajgumival

Egy ilyen egyszerű dolgot is egyszerűen fel tudunk dobni, ha nem egy sima fekete hajgumival kötjük fel a hajunkat, hanem például egy ilyen cuki masnissal. Máris mennyi különlegesebb lett, és csak pár száz forint, én itt rendeltem meg: 

2. Hajfánkból konty - Hair bun

Ezt az előző lófarokból tovább lehet vinni, csak egy hajfánk kell hozzá, amit szinte bárhol meg lehet venni méghozzá különböző méretekben is (azt hiszem a Müllerben is láttam). Nálam látható, hogy az enyém egy ilyen home made féle, néhány vastagabb zoknit szétvágtam és felgöngyöltem és már kész is a DIY hajfánk.:) Egyszerűen csak ráhúzzuk a lófarokra, szépen egyenletesen eloszlatjuk rajta a hajunkat, ráhúzunk egy hajgumit, a kimaradó hajat pedig elcsatoljuk. Még elegánsabb verziója lehet, ha a kimaradó részt befonjuk és úgy csatoljuk a fánk köré.


3. Halszálka fonás

Ez már egy kicsit nehezebb, kell hozzá egy kis gyakorlás. Szerintem könnyebb így, ha összekötjük a hajunkat és úgy kezdjük el fonni. Tömören a lényege annyi csak, hogy két részre szedjük a hajunkat, majd az egyik rész oldaláról leválasztunk egy kis tincset és átvisszük a másik részhez, és csak ezt kell folytatni amíg a végére nem érünk. Én nagyon szeretem ezt a fajta fonást, kicsit több idő mint a sima, de sokkal elegánsabb.

4. Parketta fonás

Na igen, itt látszik, hogy valahogy sosem tudtam normálisan megtanulni a parketta fonást, de itt úgy is csak nagyon kis részen kell, utána lehet folytatni tovább sima fonással. Nagyon egyszerű, nagyon gyors, és könnyen meg lehet szabadulni így a frufrutól is.:)

5. Csavar csavar csavar

Ez talán a legkönnyebb az összes közül, egyszerűen csak csavarni kell a hajat.  Az arcunkhoz közel két tincset leválasztunk majd addig csavarjuk amíg a hátul középen össze nem érnek. Hullámcsatokkal lecsatoljuk, vagy egy díszesebb csattal és már kész is ez az egyszerű frizura.

Köszönöm, hogy elolvastátok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése