2016. július 6., szerda

Bubble Clay Mask - Habparti az arcon

Nagyon sok időt kihagytam a blogolásban, de végre túl vagyok az államvizsgán, és most már van is időm az életre.:)

Mostanában nagyon felkapottá vált ez a koreai újdonság amint, szinte minden youtube beauty videós kipróbálta, hát én is rendeltem magamnak pár hónapja és azóta tesztelgettem magamon, hogy mik a tapasztalataim vele kapcsolatban. Ez pedig a híres nevezetes Carbonated Bubble Clay Mask:

https://www.amazon.com/Elizavecca-Milky-Piggy-Carbonated-Bubble/dp/B00MWI2IS0
Nekem nem teljesen ez a termék van meg, hanem egy hasonmása ugyanezzel a névvel, de kicsit olcsóbban, úgyhogy próba képen először inkább ezt próbáltam ki:

http://www.ebay.com/itm/331804357470?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Fogalmam sincs mit tud az előbbi, így nem is tudom összehasonlítani, így az utóbbi termékről fogok véleményt írni.

Meg tudom érteni miért szeretik annyira az emberek, magában a használata is nagyon vicces, ahogy érzed a sok kis buborékot az arcodon, de amikor képeket próbáltam csinálni róla na az vitte a pálmát.:D Minél vastagabb rétegben viszed föl annál több a bubi.:D Ahogy próbálod lemosni a fennmaradt krém újra felhabzik, úgyhogy nagyon kitartó kis termék. A leírás szerint felvitel után 5 percet kell várni, majd elviekben addig kéne masszírozni, amíg be nem issza a bőröd lefekvés előtt, de nekem egyszerűbbnek és tisztábbnak tűnik lemosni (igaz a doboz maga már azt írja, hogy le kell mosni).


Amit ígér ez a termék:
Semmit!:D Igazából nem sok leírást találtam, róla csak tömören ennyit: hidratál és egyben tisztítja a pórusokat is. Gondolom ez utóbbit segítik a buborékok illetve az agyag, amik kitisztítják a pórusokat. Felszívja a "koszt" és a felesleges olajokat a bőrről.

Nem igazán hittem ebben a termékben, csak azért vettem meg, mert én is ki szerettem volna próbálni, ezt az érdekességet. Pozitívan csalódtam benne, használata után kifejezetten puhának és tisztának érzem a bőröm, pedig egyáltalán nem hittem volna. Én csak ajánlani tudom mindenkinek (kivéve az érzékeny bőrűeknek a doboz szerint) őt és a drágább társát is, ennyi pénzt egyértelműen megérnek, és feldobják a lefekvés előtti rituálét.:) Egy próbát mindenképp megér szerintem.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Ha érdekel, akkor kipróbálhatod az eredeti Bubble Clay maskot, a felhomaszk.hu jóvoltából:) Írj egy email az info@felhomaszk.hu címre.

    VálaszTörlés