2016. február 5., péntek

Hair makeover - Átváltozás

Egy youtube videómról akartam már réges-régen egy bejegyzést írni, hogy normálisan ki legyenek fejtve a lépések és a véleményem a termékről. Decemberben töltöttem fel a videót, és most már február van... hát igen, elég húzós volt ez a vizsgaidőszak.:D


Nem egy rövid videó, mert tényleg egy teljes átváltozásról van szó, hiszen nem csak befestettem az akkori ombre szerű hajamat, hanem le is vágtam. Tudom, hogy nem profi módon és tökéletesen oldottam meg, de én így szoktam itthon. A vágásnál csak annyit emelnék ki, hogy tényleg hajvágó ollóval csináljuk ne akármilyennel, hiszen a sima papírvágó olló nagyon roncsolhatja a hajszálakat, Rossmannban, DM-ben is található: http://shop.rossmann.hu/smink-kiegeszitok/arcra/for-your-beauty-hajvago-ollo-inox-1-db. Ritkításhoz is lehet külön ollót kapni, de az nekem nem volt, szerintem ezzel is gond nélkül megoldható. 

Jó sötét végeredményt szerettem volna elérni a télre, így a Loreal Casting Creme Gloss hajfestékét választottam Meggyes csokoládé (525) árnyalatban, ami egy gyönyörű sötétbarna szín egy kicsi bordó beütéssel. Fontos, hogy mindenhol szépen oszlassuk el, ha nem vagyunk biztosak benne, hogy hátul is mindent befedett-e, akkor kérjünk valakitől segítséget. Nekem bőven elég volt az egész hajamra egy doboz, ami nagy szerencse, mert nem egy olcsó festékről beszélünk (1600-1900 körül). 

Alapvetően meg vagyok elégedve és nagyon szeretem ezt a festéket, rengeteg gyönyörű árnyalatban kapható és szép fényes lesz utána a hajam, de sajnos most ez a bordó árnyalat azt hiszem 1 max 2 mosás után már teljesen el is tűnt és a sötétbarna is egész gyorsan kifakult, nem tudom miért. Pedig nekem a természetes hajszínem is sötétbarna, csak nem ennyire. 

Én sem tudom megállni viszont, hogy agyon dicsérjem a kis hajápoló balzsamot, amit a festékhez adnak, az tényleg maga a csoda. Az illata, a hatása, minden, és akkora mennyiség, hogy nem csak a festés utánra elég, hanem nekem még legalább vagy plusz 2-3 alakalomra is. Nem értem miért nem lehet ezt külön kapni, mindenki, aki kipróbálja ezt a festéket utána csak áradozik arról a balzsamról, vagyis lenne rá kereslet. De sajnos nincs, remélem egyszer észbe kapnak, és elkezdik árulni külön, nagy kiszerelésben is, én biztos rögtön lecsapnék rá.:)

Végül pedig, egy előtte utána kép, így képeken annyira nem jött át az igazi színe:

Még aznap este lámpafénynél
Köszönöm, hogy elolvastátok.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése